Rowerem do pracy. „Kampania daje widoczne rezultaty. Ludzie jeżdżą dłużej i częściej”

Na zdjęciu: jedna z poprzednich edycji imprezy (fot. Agencja KFP/Krzysztof Mystkowski)

Tczew rozpoczął ósmą edycję rowerowej rywalizacji. Konkurs „Rowerem do pracy” skierowany jest do pracodawców i pracowników, którzy zbierają punkty i rywalizują między sobą.

– Poprzednia, zeszłoroczna edycja była rekordowa pod każdym względem, ale liczy się cel. A cała idea tej kampanii jest taka, żeby zachęcać do jazdy na rowerze nie tylko w te najbardziej słoneczne, najbardziej ciepłe dni, ale też żeby zmotywować mieszkańców naszego miasta oraz osoby, które tutaj pracują, do tego, żeby jeździły również w te chłodniejsze i bardziej deszczowe dni. I rzeczywiście to się udaje, gdyż można zauważyć, że rowerzyści jeżdżą dłużej, jeżdżą częściej i nie ma co ukrywać, że jednym z tych motywatorów jest rywalizacja. Ważnym czynnikiem są też nagrody – informuje Grzegorz Pawlikowski z Urzędu Miasta Tczewa.

Zeszłoroczna edycja konkursu „Rowerem do pracy” trwała 32 tygodnie, udział wzięło 550 osób z 64 firm. Łącznie uczestnicy przejechali ponad 420 tysięcy kilometrów.

Filip Jędruch/raf

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj