Kolejki i trudności. Mieszkańcy skarżą się na wydział słupskiego ratusza

(fot. Radio Gdańsk/Alek Radomski)

Część klientów skarży się na kłopoty z rejestracją samochodów w Urzędzie Miejskim w Słupsku. Urzędnicy mają pomijać osoby, którym nie udało się zdobyć numerka na dany dzień, nawet jeśli przed wydziałem nikt nie czeka na przyjęcie. Magistrat podkreśla, że problemy się zdarzają, ale sporadycznie. Część klientów skarży się na jakość obsługi w wydziale.

-Jak się przychodzi rano, to często nie ma już numerków, a potem czekam pod drzwiami. Nie ma klientów, a mimo to urzędnicy nikogo nie obsługują. Nawet jak się ma numerek na daną godzinę to i tak trzeba czekać w kolejce. Ja ostatnio wychodziłam z tego wydziału, siedziały cztery osoby w kolejce i nikogo już nie obsługiwano. Zresztą obsługa zaczyna się od 7.45, a nie od 7.30 – mówi w rozmowie z Radiem Gdańsk jedna z klientek słupskiego ratusza.

Innym problemem w urzędzie ma być kłopot z zarejestrowaniem auta na adres zamieszkania, a nie zameldowania. Jak nas zapewniono, słupskie starostwo nie robi z tym problemów, kiedy urząd ma odsyłać z kwitkiem. Takich trudności doświadczył m.in. przedstawiciel jednego z miejscowych dilerów samochodowych.

– To są incydentalne przypadki, nie mamy sygnałów o kolejkach czy utrudnionym dostępie – komentuje Monika Rapacewicz, rzecznik Urzędu Miejskiego w Słupsku. – Takie sytuacje zdarzają się, gdy są jakieś dni na przykład między świętami czy nowym rokiem. Jeśli chodzi o rejestrację samochodu na adres zamieszkania, a nie zameldowania to trzeba mieć dokument, oświadczenie właściciela nieruchomości.

Urzędnicy polecają również możliwość wybrania dnia na zarejestrowanie samochodu przez Internet.

Posłuchaj materiału naszego reportera:

Przemek Woś/ar

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj