Około 100 tysięcy pytań i interwencji w roku przyjmuje Gdańskie Centrum Kontaktu. Komórka działa od pięciu lat. Pracuje w niej kilkunastu konsultantów, którzy przez 24 godziny na dobę przyjmują zgłoszenia o miejskich awariach, ale też służą pomocą w sprawach urzędowych.
Z jakimi sprawami najczęściej przychodzą gdańszczanie? – Mieszkańcy pytają, jaki formularz należy złożyć i czy trzeba umawiać się na wizytę. Tematów jest wiele. Z jednej strony to tematy interwencyjne, a z drugiej czysto merytoryczne pytania o sprawy urzędowe – wskazuje kierownik Jarosław Schroeder.
Jeśli chodzi o sprawy związane z infrastrukturą, najwięcej z nich dotyczy parkowania, stanu dróg, oświetlenia ulic oraz opadów. Urzędnicy deklarują, że starają się pomóc także w tych nietypowych, jak chęć uzyskania informacji o rozkładzie jazdy lub lotów.
KONTAKT TELEFONICZNY LUB MAILOWY
Dwa na trzy zgłoszenia interwencyjne do Gdańskiego Centrum Kontaktu wpływają drogą elektroniczną, w tym przez mobilną aplikację. Można kierować pytania również telefonicznie, dzwoniąc na numer 58 52 44 500.
Więcej informacji można znaleźć >>>TUTAJ.
Sebastian Kwiatkowski/MarWer