40 proc. Polaków przeznaczy na organizację najbliższych świąt tyle samo pieniędzy, co w ubiegłym roku. 18 proc. wyda mniej niż 300 złotych, również 18 procent chce wydać od 600 do 1000 zł, 14 proc. przeznaczy na ten cel kwotę od 1000 do 1500 złotych, a 16 proc. ponad 1500 zł – wynika z badania na zlecenie portalu wp.pl. O wydatkach świątecznych dyskutowali goście Iwony Wysockiej w audycji „Ludzie i Pieniądze”
– Wydatki świąteczne planujemy z większym rozsądkiem, oszczędzając, czekając na różnego rodzaju okazje, przeceny, promocje – mówił Zbigniew Canowiecki, prezydent Pracodawców Pomorza.
– Część handlu zaczyna się bardzo dynamicznie przenosić do internetu – zauważył Marek Theus, prezes MerCo.
– Jesteśmy bardziej nasyceni dobrami materialnymi, drobną techniką, artykułami gospodarstwa domowego. Rzeczywiście chyba handel będzie musiał znaleźć jakiś inny klucz i inne zachęty – stwierdził Roman Walasiński, prezes Holo Vectors.
Posłuchaj audycji:
am