Start międzynarodowej kampanii „Safe and Innovative Poland”. Polska Fundacja Narodowa publikuje teksty w ważnych, światowych tytułach

Umocnienie pozycji Polski jako kraju innowacyjnego, bezpiecznego, ze stabilną gospodarką i przezornym zarządzaniem, systematycznie umacniający swoją pozycję lidera w regionie zarówno przed pandemią, jak i w reakcji na jej ekonomiczno-społeczne skutki. Taki jest cel nowej kampanii Polskiej Fundacji Narodowej. Publikuje ona teksty w najważniejszych opiniotwórczych gazetach świata.

W czwartkowym wydaniu „The Wall Street Journal” ukazał się artykuł wicepremiera Piotra Glińskiego. Traktuje on o umiejętności wychodzenia z sytuacji kryzysowych przez Polaków i o lekcji, jaką mogą przekazać Zachodowi w obliczu zagrożenia chorobą zakaźną COVID-19.

– Przechodząc z poziomu historyczno-kulturowego, kreślimy obraz nowoczesnej Polski zmieniającej się w rezultacie procesów społecznych, kulturalnych i gospodarczych. Publikacja prof. dra hab. Piotra Glińskiego ukazuje współczesnych Polaków, którzy w sensie historycznym i egzystencjalnym żyją w państwie, któremu w historii wielokrotnie groziło całkowite unicestwienie, wymazanie z map świata, dlatego decyzje polityczne w obliczu pandemii są zawsze podejmowane ze świadomością i pamięcią o przeszłości jako źródle rozwiązań, bardziej refleksyjnego poszukiwania remedium dla nowej rzeczywistości – wyjaśnia Polska Fundacja Narodowa.
 

Natomiast w „The Washington Post” znalazł się tekst napisany przez prezesa PKN Orlen. Daniel Obajtek pisze w nim „o polskiej gospodarce, integracji sektora paliwowo-energetycznego, o strategiach radzenia sobie z pandemią, o konieczności i umiejętności podejmowania odważnych decyzji we wszystkich dziedzinach życia, zwłaszcza w biznesie, o mocy polskiej marki i realizacji misji budowy grupy multi-energetycznej, niezależnie od trudnej rzeczywistości, a może właśnie jako odpowiedź na tę rzeczywistość”.

Władze Polskiej Fundacji Narodowej zapowiadają, że kampania będzie kontynuowana w pierwszych dniach maja.

– W sytuacji izolacji społecznej, dziś jeszcze bardziej niż dotąd osadzeni jesteśmy w kulturze ikonograficznej, a swoje decyzje biznesowe, konkretne decyzje inwestycyjne, bazujące na oszacowaniu ryzyk opieramy na analizach predykcyjnych oraz informacjach anonsowanych w wiarygodnych globalnych mediach. Środowiska opiniotwórcze, analitycy biznesowi oraz inwestorzy poszukują precyzyjnej, klarownej informacji, która w okresie pandemii pozwoli zdefiniować świat po pandemii. Dlatego osadzając przesłanie o mocy i potencjale polskiej gospodarki w najważniejszych opiniotwórczych gazetach i ich internetowych odpowiednikach, jesteśmy w stanie skutecznie dotrzeć do milionów odbiorców, ale przede wszystkim do segmentu odbiorców będących decydentami politycznymi i gospodarczymi, którzy dziś, bazując przede wszystkim na informacji medialnej, szukają właściwych narzędzi funkcjonowania w nowej, postpandemicznej gospodarce – wyjaśnia dr Marcin Zarzecki, prezes Polskiej Fundacji Narodowej.

mat.pras/RG
 
Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj