„Malbork to więcej niż Zamek i Krzyżacy” – kampania promocyjna miasta zdobyła finansowanie

Pomysły na pokazanie Malborka z szerszej turystycznej perspektywy zostały nagrodzone przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną. Dwadzieścia tysięcy złotych zostanie przeznaczonych na wydanie przewodników, współpracę z blogerami turystycznymi i publikacje w mediach. Działania rozpoczną się w czerwcu i mają pokazać Malbork i okolice jako ciekawą propozycję dla turystów. – Chcemy skierować uwagę turystów na atrakcje miasta i regionu, które znajdują się na świeżym powietrzu. Na nowe szlaki spacerowe, trasę zieloną po Zamku Malborskim, szlaki spacerowe w Parku Północnym i multimedialny szlak zewnętrznego muzeum fortyfikacji oraz mniej znane atrakcje turystyczne Malborka i Żuław – powiedziała Katarzyna Mowińska, naczelnik Wydziału Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Malborka.

PLANY ZWIEDZANIA „KROK PO KROKU”

W przewodniku znajdą się trasy piesze i rowerowe. Opisane zostanie w nim także malborskie Stare Miasto i historyczne budynki z czerwonej cegły. Przewodnik ma pomóc w przedstawieniu Malborka jako bazy turystycznej i trafić do osób, które nie mają czasu, by samemu planować wycieczki. Znajdą się w nim plany jednodniowych wypadów „krok po kroku” i zadania związane z konkretnymi miejscami.

NIE TYLKO MALBORK ZOSTAŁ NAGRODZONY

Wśród nagrodzonych w konkursie przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną miast były jeszcze Krynica Morska, Tczew i Sopot.

Filip Jędruch

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj