Poczytajmy metki na ubraniach i zastanówmy się, czy na pewno tego potrzebujemy?

(Fot. Paulina Kulik)

Szacuje się, że ludzkość naprodukowała ubrań na trzy pokolenia do przodu. Po co nam to? Co to jest odzież ekologiczna? Na te pytania odpowiada Paulina Kulik – strateżka z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży mody. Pracowała dla takich firm jak LPP, 4F, Zalando i H&M.W swojej karierze zawodowej współtworzyła szwedzki start-up zakupów mody z drugiej ręki Cando, a także konsultowała marki działające w myśl zasad zrównoważonego rozwoju.

Paulina to współtwórczyni pierwszej w Polsce konferencji o upcyclingu Circular Tex Hub i członki polskiego oddziału międzynarodowej organizacji Fashion Revolution. Od 2022 roku prowadzi własną interdyscyplinarą agencję, która skupia się na projektowaniu i wdrażaniu założeń gospodarki cyrkularnej w modzie i szeroko pojętym designie. Włodek Raszkiewicz rozmawia z Pauliną Kulik przed Festivalem Wełny PUCH, który jest przez nią współorganizowany.

Posłuchaj:

Włodzimierz Raszkiewicz/kł

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj