Testujemy Porsche Cayenne

Szalenie trudno udoskonala się coś, co już samo w sobie jest niemal doskonałe. Ale Porsche to się chyba udało. Odnowiony Cayenne jest jeszcze ładniejszy od dotychczasowej wersji i jeszcze przyjemniej się nim jeździ.
Nowy model pojawił się w salonach, w połowie roku. Największe zmiany zaszły w przedniej części auta. Nowa jest maska, zderzak i umieszczone w nim wloty powietrza. Auto wyposażono też w czteropunktowe LEDy do jazdy dziennej.

Pod maską naszego Cayenne pracuje trzylitrowy diesel V6 o mocy 262 KM i 580 Nm momentu obrotowego. Do setki przyspiesza w 7,3 sekundy. Co ciekawe spala mniej od poprzedniej, o 17 KM słabszej wersji. Katalogowo to 6,8-6,6 l/100 km.
Cennik Cayenne rozpoczyna się od 332500 złotych.

Zwiększ tekstZmniejsz tekstCiemne tłoOdwrócenie kolorówResetuj